
2026 hade vi klubbmästerskap i agility den 6:e maj. Vi hade 6 medlemmar som startade på vårt KM, alla startade på två banor varav den ena var en blåbärsklass och den andra en hoppklass 1.
Diana Nilsonne dömde alla loppen.






Klubbmästare blev Maria Larsson och Terror dom fick 0 fel och blev klassvinnare i XL.
På andraplats kom Martina Wahlqvist och Vitza dom fick 5 fel.
På tredje plats kom Martina Wahlqvist och Vera dom fick 50 fel, blev klassvinnare i Small och blev årets blåbär..
På fjärdeplats kom Regina Fernemar och Borka dom fick 55 fel.
På delad femteplats kom Sara och Ipp dom fick 100 fel och blev klassvinnare i Large.
På delad femteplats kom Regina Fernemar och Mattis dom fick 100 fel.